Rothmann håber på FCN-guld: Det kunne være stort2023-01-25 09:25:01 Træningskampe 25. jan 2023 - 09:25 HB Køge skal duellere mod FC Nordsjælland i onsdagens træningskamp, og det bliver en speciel kamp for HB Køge-spiller Joachim Rothmann, der har en fortid i FC Nordsjælland. Artiklen fortsætter efter annoncen Artiklen fortsætter efter indholdet NordicBet Liga-klubben HB Køge skal onsdag teste formen af mod 3F Superliga-topholdet FC Nordsjælland, og det bliver anderledes for HB Køge-spilleren Joachim Rothmann. Han har tidligere spillet for FC Nordsjælland.
HB Køge-spilleren siger til klubbens hjemmeside, at det bliver godt at møde 3F Superliga-holdet, og han kender til klubbens idéer. - Spillestilen er altid den samme uanset, hvilken årgang det er. Sådan er filosofien deroppe og med mange unge spillere, der viser sig frem. Jeg har spillet der i ti år, så det er jo stadig lidt mit andet hjem, men jeg er også videre. Men jeg håber, at de bliver mestre. Det kunne være stort.
TV: FCN scorer bizart mål mod HB Køge - Ekstra Bladet
Guldkampen spidser til: Brøndby og HB Køge i direkte duel
IA består af den ældste årgang på Right to Dream akademiet i Ghana suppleret op med nogle af de dygtigste U19 spillere som vurderes til at kunne have en fremtid på superligaholdet. Der kan også være et par enkelte spillere fra Superligatruppen med, som ikke lige har udsigt til spilletid med superligaholdet. Dvs. at FCN stiller med et kombineret U18/U19 hold + 1-2 spillere fra superligaholdet. RTD Ghanas ældste hold (U18) tilbringer normalt 2x3 mdr. i DK på deres sidste år, hvor de træner og spiller sammen med U19 og delvist også træner med superligatruppen. Omkring 1/3 af årgangen fortsætter herefter i DK på U19 el. direkte i Superligatruppen mens resten vælger en boglig/sportslig fremtid på highschool/college i USA.
HB Køge-spiller: Det er vildt frustrerende - Randers Amtsavis
LIVESTREAM: FC Nordsjælland - HB Køge (Træningskamp)
AGF mod FC Nordsjælland - TV 2 - TV2 Sport
Se live kvindefodbold på kvindesport.dk
[[[I DAG!]][] B 93 HB Køge live direkte 19/01/2023
HB Køge vinder knebent i Farum og fortsætter sejrsstime | faa.dk
Artiklen fortsætter efter annoncen - Jeg synes, at det har været for lang en pause med først fem ugers ferie, og så er der stadig halvanden måned inden vi starter sæsonen igen. - Så jeg synes, det har været for lang tid. Men det hjælper at få lov at spille nogle træningskampe. I denne sæson har Rothmann leveret fem mål i 15 NordicBet Liga-kampe for HB Køge. Der er kampstart klokken 13. 30 på Capelli Sport Stadion. Artiklen fortsætter efter indholdet 3 kommentarer Jennerdrengen2 I dag 09:30 Det er nu ikke det normale FCN-hold der skal spille, men derimod "Det internationale Akademi" (IA).
Hvis du ikke er kommet i gang endnu, så anbefaler vi helt klart, at du følger dit favorithold online. FC Nordsjælland – HB Køge kan live streames online den Tuesday den 9. February 2021 kl 13:00. Hvis du er i Danmark kan du se FC Nordsjælland – HB Køge hos ingen udbyder. Hæv din indbetaling når som helst Se, hvordan du ser fodbold live stream. Du kan se live streaming fra alle de spændende ligaer samt turneringer! Følg blot guiden nedenfor, og vælg kampen, du ønsker at se! Bet365 For at kvalificere dig skal du blot have en finansieret konto eller have placeret et væddemål indenfor sidste 24 timer.
Den 22-årige offensivspiller fortæller, at der kan vente HB Køge en vanskelig opgave, inden den står på en træningslejr i Tyrkiet fra på fredag. Artiklen fortsætter efter billedet - Kampformen skal fortsat pudses lidt af. Det har været en fin opstart indtil nu, men jeg forventer, at vi får en hård omgang på træningslejren i næste uge. - Jeg tror, det bliver hårdt, og det skal det også være. Der er stadig en måneds tid til, sæsonen går i gang igen, siger Joachim Rothmann og tilføjer om vinterpausen.
Se FC Nordsjælland - HB Køge Live Stream Online Se FC Nordsjælland - HB Køge Live Stream Online FC Nordsjælland vs HB Køge 9. Feb 2021 13:00 Du kan se samtlige kampe fra Klub Venskabskampe direkte med online live streaming. Kampene kan endda live streames med både computer, mobil og tablet, så uanset, hvor du befinder dig, så kan du altid se fodbold. Derfor bliver live streaming af fodbold også mere og mere populært.
[[[STREAMING@]]'''] B 93 HB Køge direkte live 19.01.2023
FCN giver pointløse HB Køge nyt nederlag | jv.dk