DSB Trafik | Se alle ændringer i togtrafikken
- Det er noget, vi har snakket om, men det er ikke noget, vi tager stilling til endnu – ikke fra min side. Vi må se, hvad der sker, og jeg er her frem til sommer, siger Adam Andersson til bold. Hvor står Rosenborg i forhold til din situation? Artiklen fortsætter efter billedet Foto: Claus Fisker/Clausfisker/Ritzau Scanpix - Jeg har ikke snakket specielt meget med dem faktisk. Ser du en fremtid i Rosenborg, eller ligger det nogenlunde fast, at det bliver Randers eller en tredje klub? Artiklen fortsætter efter annoncen - Det må vi tage til sommer.
Andersson viser sig frem i Superligaen: Åben for alt2023-01-23 08:15:12 3F Superliga 23. jan 2023 - 08:15 Adam Andersson er i Randers frem til sommer og har ikke tænkt sig at træffe nogen beslutning om fremtiden endnu. Det fortæller han til bold. dk. Artiklen fortsætter efter annoncen Artiklen fortsætter efter indholdet Træningskampe - 1. runde I morgen d. 24. jan 13:00 RAN vs FCF I sommer hentede Randers nyt blod til backen i form af Adam Andersson, og siden har den 26-årige svensker vist sig fint frem. Andersson er gået direkte ind på holdet i det kronjyske og har foreløbig scoret to mål og noteret sig for samme antal assists i 17 kampe, men opholdet i Randers FC er indtil videre på lånt tid. Randers har lejet Andersson i Rosenborg frem til sommer, og hovedpersonen har ikke travlt med at få en afklaring på fremtiden.
Alt om Randers FC: Bare gør som I plejer | Tipsbladet.dk
Fra Fredericia til Randers med Tog fra €18.90 - Rail.cc
Kedeligt svar, men sådan er det, siger Adam Andersson med et smil. Dansk fodbold er foranAdam Andersson brød igennem i Häcken, inden turen gik til Rosenborg, og efter at have prøvet kræfter med både dansk, svensk og norsk fodbold er han ikke i tvivl. - Dansk fodbold er foran. Selvfølgelig er der hold i både Sverige og Norge, som er gode – Malmö, Djurgården, Häcken, Rosenborg, Molde og Bodø/Glimt... Men generelt set synes jeg, at fodbolden i Danmark er bedst i Norden. Vil du gerne blive i Randers? - Som jeg har sagt tidligere, er jeg åben for alt, siger Adam Andersson.
Trafikinfo - Vejdirektoratet
randersfc. dkFor bare 79 kroner om måneden kan du få adgang til Randers FC's 3F Superliga-kampe på Cepheus Park Randers og samtidig støtte hele Kronjyllands fodboldhold. Køb det her Nyhed Randers FC skriver kontrakt med William Kaastrup 21. 01. 2023 Nyhed Thomasberg efter første test: Jeg så to forskellige halvlege 20. 2023 Nyhed 2-0 nederlag til Malmø FF i årets første test 20. 2023 Nyhed Thomasberg: Det drejer sig om én ting 10. 2023 Nyhed Skal du også have fingrene i Randers FC's 20 år-jubilæumsur? 25. 11. 2022 Nyhed Tilmeldingen til sæsonkortarrangement er åben 09. 2023 Nyhed Hugo Andersson's yndlingsret 19.
Han er også helt med på, at lejeopholdet er en mulighed for at vise sig frem for større Superliga-klubber. Artiklen fortsætter efter annoncen - Absolut. Sådan er det jo for alle, men det er ikke noget, jeg tænker specielt meget på nu. Jeg gør mit bedste, og så må vi se, hvad det resulterer i til sommer, siger Adam Andersson til bold.
Bolden endte i eget net: "Di Blåe" smadrer de randrusianske